Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Management - Ηγεσία - Ομαδικότητα - Παρακίνηση - Marketing - Web Marketing και πελατοκεντρική φιλοσοφία.

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Παπαδοπούλου, Σάρα el
dc.date.accessioned 2014-08-01T07:38:00Z
dc.date.available 2014-08-01T07:38:00Z
dc.date.issued 2014-08-01
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/1030
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Management en
dc.subject Ηγεσία el
dc.subject Ομαδικότητα el
dc.subject Παρακίνηση el
dc.subject Marketing en
dc.subject Web marketing en
dc.subject Πελάτες el
dc.subject Πωλήσεις el
dc.title Management - Ηγεσία - Ομαδικότητα - Παρακίνηση - Marketing - Web Marketing και πελατοκεντρική φιλοσοφία. el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διοίκηση και οργάνωση el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2006
heal.abstract Στο σημερινό περίπλοκο κόσμο, η ικανότητα να διευθύνει και να οδηγεί κανείς τους άλλους είναι μια από τις βασικότερες δεξιότητες που έχει να επιδείξει ο άνθρωπος. Ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει αρχίσει να απομακρύνεται από τις λύσεις που βασίζονται στη διαίσθηση και προσανατολίζεται προς νέα συστήματα και νέες μεθόδους. Η παρακάτω εργασία σκοπό έχει να παρουσιάσει τις σημαντικότερες θεωρίες και ιδέες που έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί για την επιστήμη της Οργάνωσης και Διοίκησης, (Management), όσο και για την επιστήμη του Marketing. Ο άξονας πάνω στον οποίο κινείται ολόκληρη η συγγραφική σκέψη είναι πως, εάν κάποιος θέλει να επιτύχει στους τομείς του Management και του Marketing, και να διευρύνει τις γνώσεις του, αρκεί να κατανοήσει τις θεμέλιους αρχές, μέσα από ένα εύχρηστο και κατανοητό σύγγραμμα. Έτσι θα μπορούσαμε να κατατάξουμε την πτυχιακή μου εργασία, ως ένα βιβλίο πρακτικό, επιστημονικό και περιεκτικό. Η πτυχιακή εργασία, απευθύνεται τόσο σε φοιτητές οικονομικών σχολών, και όσων ασχολούνται με τις δυο επιστήμες που εξετάζονται, όσο και για στελέχη όλων των επιπέδων της διοικητικής ιεραρχίας των επιχειρήσεων που προσπαθούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, γύρω από τις επιστήμες του Management και Marketing. Επιπλέον με τα παραδείγματα που παραθέτονται σε διάφορα κεφαλαία, και το ένθετο, «Η τέχνη των πωλήσεων» που βρίσκεται στο τέλος της πτυχιακής εργασίας, το βιβλίο παίρνει τη μορφή παιδαγωγικού συγγράμματος. el
heal.advisorName Ζαρκαλής, Κλεομένης el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 105
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics