Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Το Τραπεζικό Μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης και της προώθησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά. Μελέτη και εφαρμογή από Αγροτική, Eurobank και Εθνική.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

 

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ως:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα