Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Μαθησιακές δυσκολίες. Διαγνωστικά προφίλ και η εξέλιξη των χαρακτηριστικών στην ανάγνωση και τη γραφή μέσω της εφαρμογής των Τεστ ΛΑΜΔΑ και Multimedia Glossa. Μία ολοκληρωμένη εφαρμογή της λεξιλογικής αναπαράστασης

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Ντούτση, Λαμπρινή el
dc.date.accessioned 2014-07-09T10:29:39Z
dc.date.available 2014-07-09T10:29:39Z
dc.date.issued 2014-07-09
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/578
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής el
dc.subject ΛΑΜΔΑ τεστ el
dc.subject Multimedia Glossa en
dc.subject Ανάγνωση el
dc.subject Γραφή el
dc.title Μαθησιακές δυσκολίες. Διαγνωστικά προφίλ και η εξέλιξη των χαρακτηριστικών στην ανάγνωση και τη γραφή μέσω της εφαρμογής των Τεστ ΛΑΜΔΑ και Multimedia Glossa. Μία ολοκληρωμένη εφαρμογή της λεξιλογικής αναπαράστασης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μαθησιακές δυσκολίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2010-01
heal.abstract Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος που αναφέρεται σε μία ανομοιογενή ομάδα διαταραχών, οι οποίες εκδηλώνονται με δυσκολίες στην ανάγνωση, τη γραφή, τα μαθηματικά, την πρόσκτηση και χρήση ικανοτήτων ακρόασης και ομιλίας. Τα αίτια μπορεί να είναι σωματικά, ψυχολογικά ή κοινωνικά. Πολλά γενικά χαρακτηριστικά έχουν καταγραφεί σε αυτά τα παιδιά, τα οποία όμως είναι διαφορετικά για το καθένα. Σημαντικό ρόλο στη μάθησή τους παίζει η ικανότητα φωνολογικής ενημερότητας, το οικογενειακό περιβάλλον και η σωστή κατάρτιση των παιδαγωγών. Για τη διάγνωση απαιτείται διεπιστημονική προσέγγιση και χρήση έγκυρων τεστ, όπως ΑΘΗΝΑ τεστ, ΛΑΜΔΑ τεστ, Multimedia Glossa. Η ανάγνωση (κωδικοποίηση) και η γραφή (αποκωδικοποίηση), δεξιότητες αλληλοεξαρτόμενες μεταξύ τους αρχίζουν από τη γέννηση και αναπτύσσονται σταδιακά. Για τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες έχουν προταθεί εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας της ανάγνωσης. Η μέθοδος Montessori, οι τεχνικές Fernald, η μέθοδος των Orton – Gillincham, η άμεση διδασκαλία, η ανάκτηση της ανάγνωσης, το πρόγραμμα αναγνωστική επιτυχία. el
heal.advisorName Δρόσος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 125
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics