Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Ο φετιχισμός των αντικειμένων και ο ρόλος του μάρκετινγκ να προωθήσει το φαινόμενο της κατανάλωσης των "αντικειμένων εν αφθονία" όπου τα αντικείμενα δεν είναι συνδεδεμένα μόνο με λειτουργίες ή ανάγκες αλλά με συγκεκριμένες αξίες. Έρευνα στις καταναλωτικές συνήθειες στο κλάδο των ρούχων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

 

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ως:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα