Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Το σύστημα της κατανάλωσης των αντικειμένων και η έννοια της ελευθερίας - κυριαρχίας του καταναλωτή στην ιδεολογία του βιομηχανικού συστήματος που του έχει επιβάλλει την αυτόνομη ελευθερία επιλογής των αντικειμένων. Έρευνα στους μηχανισμούς της διαφήμισης, που διαμορφώνουν τις ανάγκες για κατανάλωση, προβάλλοντας τη φιλοσοφία του καπιταλιστικού συστήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

 

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφετε ως:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα