Ιδρυματικό Αποθετήριο ΤΕΙ Ηπείρου  

Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές: Μια ολιστική προσέγγιση

DSpace/Manakin Repository

 

Show simple item record

dc.contributor.author Κωνσταντοπούλου, Αγγελική el
dc.contributor.author Σαλαγιάννη, Αφροδίτη el
dc.date.accessioned 2014-06-30T10:10:52Z
dc.date.available 2014-06-30T10:10:52Z
dc.date.issued 2014-06-30
dc.identifier.uri http://apothetirio.teiep.gr/xmlui/handle/123456789/383
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαταραχές επικοινωνίας el
dc.subject Στερεότυπες συμπεριφορές el
dc.subject Θεραπευτικά προγράμματα el
dc.subject Αυτισμός el
dc.subject Σύνδρομο Asperger el
dc.subject Σύνδρομο Rett el
dc.subject Παιδική Αποδιοργανωτική Διαταραχή el
dc.title Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές: Μια ολιστική προσέγγιση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider Τ.Ε.Ι. Ηπείρου el
heal.publicationDate 2009
heal.abstract Το φάσμα των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών περιλαμβάνει τον Αυτισμό, το σύνδρομο Asperger, το σύνδρομο Rett, την Παιδική Αποδιοργανωτική Διαταραχή και τη Μη Προσδιοριζόμενη Αλλιώς, Διαταραχή. Τα σύνδρομα αυτά συνοδεύονται από ποιοτικές ανωμαλίες σε πολλαπλούς τομείς της ανάπτυξης οι οποίοι αφορούν τις κοινωνικές συναλλαγές, τους τρόπους επικοινωνίας και τη γενική συμπεριφορά η οποία χαρακτηρίζεται από ένα περιορισμένο, στερεότυπο, επαναλαμβανόμενο ρεπερτόριο ενδιαφερόντων και δραστηριοτήτων. Οι ποιοτικές αυτές ανωμαλίες είναι δυνατόν να ποικίλλουν σε βαρύτητα και αποτελούν ένα διάχυτο χαρακτηριστικό της λειτουργικότητας του ατόμου. Στις περισσότερες περιπτώσεις η ανάπτυξη είναι φυσιολογικά φαινομενική αλλά μπορούν να εντοπιστούν κάποια πρώιμα σημεία τα οποία μπορούν να υποδηλώνουν την ύπαρξη του συνδρόμου. Οι καταστάσεις αυτές εκδηλώνονται κατά την πρώτη πενταετία της ζωής. Η διάγνωση γίνεται με βάση τη χρήση σταθμισμένων κλιμάκων και καθιερωμένων διαγνωστικών κριτηρίων. Τα πιο διαδεδομένα είναι το DSM-IV και το ICD-10. Η πορεία κάθε παιδιού είναι ιδιαίτερη και συχνά έχει απρόσμενη έκβαση και καθίσταται δύσκολη η πρόβλεψη της εξέλιξής του. Είναι γνωστό ότι η θεραπεία των Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών, με την έννοια της πλήρους αποκατάστασης δεν είναι εφικτή. Τα υπάρχοντα θεραπευτικά προγράμματα, που έχουν δημιουργηθεί, έχουν ως στόχο τη διατήρηση και ενίσχυση του ήδη υπάρχοντος δυναμικού και τα οποία διαμορφώνονται βάση των ιδιαίτερων και εξατομικευμένων ικανοτήτων και αναγκών του παιδιού. el
heal.advisorName Αναγνωστοπούλου, Αρετή el
heal.academicPublisher Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας el
heal.academicPublisherID teiep
heal.numberOfPages 403
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as :
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics